lördag 14 maj 2011

Konfirmationskort

Jag har fått beställning på två konfirmationskort, och för att vara rättvis gjorde jag dom lika.


Något konstigt hände med kommentarsfältet i förra inlägget.
Jag hade fått två goa kommentarer, som jag läste, men nu är dom borta.
Spårlöst försvunna!
Mycket märkligt... Jag har inte pillat på några inställningar, så jag hoppas att det här bara var något tillfälligt.
Och för er som skrev kommentarerna - jag har alltså inte raderat dom med vilje!

Nu har den stora flyttrensningen börjat.
Härligt!, tycker jag, som gillar att rensa ur saker :)
Hittills har det blivit ett rejält lass att lämna på loppis, och mer lär det bli.

Kramar från Elisabet!

6 kommentarer:

  1. Det har ju varit strul med bloggen i går...kanske det hände något knas med inläggen då.

    Ja, det är bäst att vara rättvis, särskilt om de ser varandras kort också ;)

    Fina kort är det. Gillar färgkombinationerna.

    Förstår att det är roligt att rensa inför flytten. VAd spännande! När går flyttlasset?
    Trevlig helg!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fina kort till konfirmanderna! Härligt!
    Blogspot strulade för alla igår, verkar det som, men det har nog ordnat upp sig nu - hoppas att det gör det för dig med!
    Härlig helg - trots vädret (men det är toppen för, eller rättare sagt MOT allergi)

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort!
    Så skönt med en ordentlig utrensning! Fast jag är inte avundsjuk på själva flyttandet... ;)
    Kramar, Linda

    SvaraRadera
  4. Ser att mitt inlägg igår försvann, det var ju trassel med blogger, tyvärr. Dessa konf kort är ju jättefina, fina färger, fint dekorerade och lagomt motiv. kram bibbi

    SvaraRadera
  5. Så fina personliga kort!

    SvaraRadera
  6. God morgon där!

    Jätte snyggt kort du gjort!
    De blir säkert glada för dem. Borde rensa här oxå, men det är inget kul. om man inte ska flytta vill säga. Jag hoppas att du/ni kommer att trivas i det nya.

    Ha en underbar dag kamrat!
    Kramar

    SvaraRadera