måndag 30 maj 2011

Bloggcandy och veterinärbesök.

I dag hämtade jag ut min bloggcandyvinst från Hobby och Hantverk.
Ett helt underbart paket - 10 cardstock, 12 mönstrade papper från Pion Design, blommor, blad, halvpärlor och die från Nellie Snellen.
Allt i just de färger jag gillar!


En mindre rolig sak som har genomförts i dag: jag och Molly har varit till veterinären pga att Molly har haft diarré flera dagar.
Det togs blodprover och gjordes undersökningar.
Tack och lov var allting bra och det berodde troligtvis på fodret, så 20 minuter senare åkte vi därifrån med nytt foder.
Molly med bandage runt framtassen och jag med en skrikande plånbok...
Skönt att det inte var något allvarligt i alla fall!!



Tack för era gulliga kommentarer som jag verkligen blir glad för!
Kramar från Elisabet!

4 kommentarer:

  1. Stackars Molly! Jag har ett recept som vi fick från våran uppfödare på en grej som är jättebra när de har diarré:
    1 liter vatten
    3 msk potatismjöl
    1 msk druvsocker
    1 tsk salt
    ½ tsk bikarbonat
    Häll allt i en kastrull. Låt sjuda. Kallna, ges ljummet eller kallt. Funkar även på människor om man är dålig i magen.

    Tur att du fått ett sånt fint paket mitt i allt elände!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars Molly. Du fick ju postpaket som tröst ;) . Ja...jag handlade en del. Min plånbok skriker nu den oxå...men jag fick mycket fint med mej hem :) Vi måste ses, början av hösten? kramar bibbi

    SvaraRadera
  3. Fy då!!
    Aldrig roligt när något händer våra vänner. Hoppas att Molly kryat på sej!
    Vad många fina saker du har gjort medans jag varit "borta".
    Gör snygga!!!
    Skoj med nya saker oxå, man får ju alltid mer insperation.

    Stora kramar på dej och Molly

    SvaraRadera
  4. Tur att ni fick snabb hjälp.
    Grattis till din vinst, det fanns massor av finfina saker i det paketet. Ska bli kul att se vad du hittar på att skapa med det.
    Ha en fin långhelg.
    Kram ♥

    SvaraRadera