onsdag 26 november 2014

Minialbum, trädgården

Jag fortsätter att visa sidor från mitt minialbum, med foton i brunton.
Bolltistel, som är en häftig lite "grövre" blomma som får blå, taggiga bollar.
Här har jag också använt frimärken på layouten, som jag tycker är snyggt när andra har,
men som jag sällan använder själv.


Nästa uppslag är kärleksört, en vacker blomma som kommer lite senare på
säsongen och står sig länge.
Den här lo:n fick "mogna" uner lång tid, jag fick liksom inte till den som jag ville.
Tycker fortfarande att den saknar det lilla extra.
Albumet är hopsatt med ringar, och här gjorde jag hålen innan jag fotade,
det är det som syns till höger.

Kramar från Elisabet!

2 kommentarer:

  1. Fina harmoniska sidor till ditt album. Snygga foton.
    kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Jag tycker inte att det saknas något på den understa layouten. Men ofta kan man ju ha den känslan själv.
    Kramar!!

    SvaraRadera