onsdag 8 maj 2013

Beställningskort till brudpar.

Nu när det äntligen har blivit vår har jag varit ute och fixat en del i trädgården, samt promenerat och gymmat, så scrappandet har fått stå tillbaka.
Detta har också resulterat i att det blivit fattigt med blogginläggen.

Nu har jag i alla fall fått en beställning på ett bröllopskort.
Beställaren var ute i väldigt god tid, men det är bäst att passa på när inspirationen infinner sig,
så jag gjorde kortet klart rätt snabbt.

Framsidan:

Bokstäver från alfabetet "Moonlight" med glossy accent-lack på.

Insidan, med en dikt jag hittade på nätet för några år sedan,
samt plats för beställaren att skriva en hälsning.


Kramar från Elisabet.

9 kommentarer:

  1. Vacker kort och fin grön färg.Det är bäst att smida medan järnet är varmt :) även om du hade tid på dej. Jag har också en handfull best som jag tänker börja med imorgon, så jag hinner. Har oxå varit i trädgården idag o pysslat lite, det ser förskräckligt ut efter denna långa vinter, men det blir nog ordning där oxå efter lite städning o plantering.Köpte amerikanska blåbärsbuskar i lördags, hoppas dom kommer ge bär. Önskar dej en forsatt trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Superfint!
    Fint papper och alldeles lagom dekorerat. Trevligt med beställare som är ute i god tid :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Jättefint!! Och så kul att du får massa beställningar, inte så konstigt med tanke på din talang.
    Så är det nog för många nu, det är mycket annat än att scrappa som lockar. Man får passa på att göra andra saker när det är fint väder, regn är det ändå ganska ofta, och då kan man pyssla.
    Jaså, du såg att det var en katt? Du kanske oxå har fantasi som ett barn..? ;)
    Har du extra ledigt nu med de röda dagarna? Hoppas det, och att du har roliga planer för helgen.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Superfint kort, romantiskt och fint!
    Saknade dig på Scrapmässan i Gävle.

    SvaraRadera
  5. Härligt att det finns vårgöromål - vi har haft en l å n g vinter iår!!
    Jättefint kort du gjort - förstår att de som beställt blev supernöjda!!
    Hoppas vi kan ses snart även om du inte kunde komma till mässan! Kram!!

    SvaraRadera
  6. Bröllopskort är det svåraste jag vet, så jag insuper all inspiration jag kan hitta!

    Vackert kort du gjort!

    Även jag är just nu hellre ute och njuter av den lilla våren som kommit än sitter inne och ugglar vid pysselbordet. Något som verkligen syns i min blogg, som är sorligt o-uppdaterad för tillfället.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Jättefint kort! Ja nu under våren är det mycket annat som pockar på ens tid och uppmärksamhet... Här har det planterats blommor på balkongen idag och det blir sån sommarkänsla..:-) och en hel del promenader blir det för att ta tillvara på ljusa dagarna. Ha en härlig helg. Kram

    SvaraRadera
  8. Jättevackert kort det är fantastiskt roligt att få göra bröllopskort och mycket snyggt alfabet du har använt på detta.
    Även här har det blivit trädgårdsarbete idag känns både i rygg och ben kan jag säga.
    Men det är så skönt att få vara ute.
    Ha nu en riktigt skön vårhelg
    Kram Mona

    SvaraRadera
  9. Kikar in och säger Hej ;)
    Kram och ha en underbar dag....när du vaknat ;)
    Här skiner solen, hoppas du också får ta del av den.

    SvaraRadera