fredag 19 april 2013

Scrapkurs och födelsedagskort till en vän.

I söndags höll jag för första gången i mitt liv i en scrapkurs.
Det var några vänner som önskat att få gå på en kurs, så jag gick igenom grunderna och lät dem sedan prova på layouter, kort och att dekorera tändsticksaskar.
De var fantastiskt duktiga och gjorde en massa fina alster!
Visst är det roligt när man kan få fler att bli "bitna" av denna roliga hobby?!
Själv gjorde jag bara ett alster, eftersom jag ville hinna hjälpa de andra så mycket som möjligt.
Det blev i alla fall ett kort till en fin vän som fyller år just i dag.


Kramar från Elisabet!

7 kommentarer:

  1. Fint vårligt kort. Jättesöt kanin :) Önskar dej oxå en trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Så kul att det gick bra! Och så fint kort du fick till, älskar den stämpeln!
    Ja, ska du hålla dig uppdaterad i min blogg får du gå in varje dag... ;)
    Hoppas att du får en jättebra helg med massa sol på näsan!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt att du hade kurs, kul att få in fler i vår hobby. Du får tipsa dem om vår Gävlemässa ;)
    Ditt kort är så sött, med söta kaninen påväg bortåt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är helt imponerad att du överhuvudtaget hann göra någonting alls själv. Det hinner aldrig jag. Eller... jag kan bara inte koncentrera mej om det finns fler runtomkring mej. Det är knappt att jag kan ha en radio på... skapar bäst när jag sitter alldeles för mej själv *S*

    Gulligt kort blev det iallafall och jag skulle tro att dina kursdeltagare också fick till en del fina saker och var jättenöjda med sin dag!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt att inspirera andra!! Länge sedan jag hade tid för en bloggrunda, så det fanns en del nytt att titta på hos dig!

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort du gjorde under kursen! Att du hann!!!
    Att kommentera i din blogg går finemang - särskilt sen du tog bort siffror och ord som jag hade så svårt att se ;o)
    Ha en bra fortsättning på helgen! Kram!!

    SvaraRadera
  7. Tusen tack goa vännen för det jättefina kortet! Jag blev så glad när jag fick det! <3
    Kram! :)

    SvaraRadera