lördag 24 november 2012

Award

Jag har fått en award av snälla Miss Khaos.
Den går ut på att man ska svara på 11 frågor.
Här kommer mina svar:

Vad gör dig glad en måndag?
Samma saker som gör mig glad alla dagar :)
Mina nära och kära, mina katter och mina hobbies (scrappa, brodera, träna och resa.)

Vad driver dig att skriva på din blogg?
Det är ett roligt sätt att få kontakt med andra bloggare/scrappare.

Var skulle du vilja bo om du fick välja fritt?
Precis där vi bor nu, i ett hus på landet.

Stats- eller lanttjej?
Helt utan tvekan lanttjej!

Vad är din främsta tillgång?
Egenskap, kanske jag skulle välja att säga, och i så fall är det att jag är ordentlig och att jag allra oftast kan "gilla läget".

Vad skulle dina vänner säga är din främsta tillgång?
Jag har inför detta svar frågat flera och tre stycken svarade oberoende av varandra: ärlig.

Favoritmat?
Kyckling.

Någon känd person som inspirerar dig?
Nej, inte någon känd, men genom många olika bloggar får jag inspiration.
Även i böcker och tidningar.

Tror du på tankens styrka?
Ja, absolut.

Var vill du åka på din kommande semester?
Jag älskar att resa och kan komma på flera ställen jag vill åka till.
England är alltid roligt, men även Amsterdam står högt på listan just nu.

Vad är lyx för dig?
God mat, massage, pedikyr.

Vad man ska göra sedan är:
Välja ut 11 st bloggar som jag tycker bör uppmärksammas.
Meddela dem på deras blogg och min egen.
Ställ 11 nya frågor för dem att besvara
(Jag vill att Du som blivit nominerad av mig svarar på samma frågor som jag fått)
 
Utmärkelsen ska gå till bloggar med mindre än 200 följare på google.

Här väljer jag att ge er alla som läser detta  möjligheten  att anamma awarden.
Berätta gärna i kommentarsfältet om du gör det, så jag kan läsa dina svar!

Kramar från Elisabet!

1 kommentar:

  1. Å vad roligt att läsa om dig, nu lärde jag känna dig lite mer.
    Många kramar

    SvaraRadera