söndag 7 november 2010

Presentkort

Idag ska jag bli inlagd på ett sjukhus,
som ligger ca. 20 mil härifrån.
Imorgon ska min fotled opereras och
förhoppningsvis får jag åka hem på tisdag.
Min jättesnälla mamma har tagit semester
och ska skjutsa mej.
Under tiden jag är inlagd ska hon bo på hotell
och sedan skjutsa hem mej.
Dessutom vägrar hon låta mej betala för hotellet!
Så nu har jag köpt ett presentkort på massage åt henne,
som tack för hjälpen.
Jag har gjort ett kort och lagt det i,
och för att det skulle bli lite "mer"
har jag även lagt i en chokladbit.

Så här ser kortet ut när det är stängt:
Randigt papper från Maja Design.


Och så här ser det ut när det är öppet:
Fjärilspapper från K&Company,
som inhandlas för ett bra tag sedan.


Tack för alla era snälla kommentarer i tidigare inlägg!! Jag blir så glad.

Kramar från Elisabet!

3 kommentarer:

  1. Ett jättefint fodral till presentkortet,
    och chokladen ser god ut :)
    Lycka till med OP:

    Är du sugen på en kortutmaning
    med fina priser så titta in i min blogg.

    Lisa

    SvaraRadera
  2. Anonym11.11.10

    Det var väldigt fint, och häftigt. /Ellinor

    SvaraRadera
  3. Anonym14.11.10

    Åhh, vilken fin gåva din mor får från dig! Den blir hon säkert jätteglad över! :)
    Kramis
    Sindra som inte är inloggad

    SvaraRadera