lördag 10 juli 2010

Loppisfynd

Det är inte vanligt att jag går på loppis,
(jag brukar mest bidra med saker dit när jag har mina utrensningar).
Men idag gjorde jag ett undantag, och fyndade dessutom!
Dels 2 jättefina kannor, en liten av vitt porslin för blommor och en större av grönt glas, för dryck.

Men sen också 2 gamla almanackor, som lämpar sej hur bra som helst för scrapping!


Nu på kvällen har jag gjort det man absolut inte ska göra om det inte är läge att skaffa katt, nämligen tittat på kattungar på Blocket...
Och hittat en såååå söt, långhårig, brun, med vit svansspets.
Det suger i hjärtat!
Men, den dagen kommer när vi ska ha katt.
Bara att hålla ut tills dess.
Kram på er alla!! (Både med och utan vita svansspetsar) ;)

1 kommentar:

  1. Vilket härligt fynd! Har funderat på att leta reda på lite gamla böcker jag med, men som vanligt har jag inte kommit så långt än. Jag kommer väl inte dithän förrän det är omodernt, som vanligt :)

    SvaraRadera