lördag 22 maj 2010

Födelsedagskalas x 2 idag

Idag har vi varit till min syster som fyller år.
Hennes sambo fyllde för bara några dagar sedan, så vi passade på att gratta båda samtidigt.
Fick gott fika och en smarrig tårta :)
Jag hade gjort kort till dom båda.
Killen är väldigt duktig på att snickra, så jag tyckte att verktygen från Smyckesmani passade bra på hans kort.
Skruvbrads från Panduro.
Lite svårt att dekorera kill-kort, tycker jag.

Stämpeln på min systers kort tror jag kommer från Hobby och Hantverk, men jag är lite osäker.
Det randiga papperet är iaf Maya Design - en riktig favorit hos mej.

Tack för alla snälla kommentarer jag har fått! Dom värmer!

3 kommentarer:

  1. Jag håller med om att det är svårt att göra killkort, men inte märks det för dig iaf! Jättefint kort till både honom och henne! Jag gillar också Maja Design ;)
    Vad är det för fint papper du har under blommorna på det nedre kortet?

    SvaraRadera
  2. Du fixade "killkortet" galant, mycket snyggt. Fjärilskortet gillar jag, snyggt dekorerat med enkelt stämpelmotiv :)

    SvaraRadera
  3. vad kul Elisabet! Så roligt att se dina fina kort.
    Kram

    SvaraRadera