tisdag 18 november 2014

En salig blandning av scrapalster.

Eftersom jag gjorde ett så långt blogguppehåll, så har jag nu en hel del att visa upp,
därav att det inte alltid är i fas med årstid.
Ett enda påskkort gjorde jag i våras, och så här blev det.



Nejlikan, köpt hos Wild Orchids Craft från England, är en storfavorit.
Tyvärr har jag nu bara några få kvar, så snart "måste" jag beställa nya.
Lite farligt dock att gå in på den butikssidan, det är ju liksom så lätt att förköpa sig...
Finns såååå mycket fint!

Bladen är utstansade med en av de första diesen jag köpte.
Det taggiga bladet är en stans köpt i England.

Kramar från Elisabet!

4 kommentarer:

  1. Vilket fint påskkort du gjort! Inte gör det nåt att det inte är påsk snart. Om julen varar in till påska så kan väl påsken vara in till jula ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättesnyggt påskkort. Fint dekorerat:)
      Kram och ha det fint!

      Radera
  2. Detta är ju så snyggt, älskar det! Och så mycket fina grejer du har pysslat ihop! Mycket smart tips med skrivrutan, det ska jag kommaihåg!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Snyggt kort och inte gör det något att man visar ett påskkort nu, alla kort är välkomna. Ha det bra, kram bibbi

    SvaraRadera