torsdag 30 oktober 2014

Minialbum, trädgården, del 2.

Jag fortsätter att visa layouter från mitt minialbum med bilder från trädgården.

Även här har jag använt cuttlebugen till bokstäverna, och sedan haft på glitterlim.
De små fjärilarna är en Martha Stewart-stans.
Fågelburen, som är en charm, är så otroligt söt tycker jag!

Nästa lo är mycket enkel och stilren.
Trollsländan, också en die, är lite fipplig att få ut. Går tyvärr ofta sönder :(
Är det någon som har provat en extraskiva till cuttlebugen, och i så fall, tyckte ni att den funkade bra?
Texten är utskriven med en dymo, vilket jag tycker kan ge en häftig effekt.

Kramar från Elisabet!

1 kommentar:

  1. Trött jag blir… Mina kommentarer försvinner ju när jag skriver dem innan jag loggat in! Ja, ja. Väldigt fina layouter i alla fall, kul och annorlunda med svartvita bilder till ett trädgårdsalbum!
    Kramar

    SvaraRadera