måndag 3 december 2012

Bullunge

I somras gjorde jag och min man en utflykt med ångtåg tillsammans med min systerson.
Jag hade bakat muffins som vi hade med oss, men lillkillen tyckte att vi även skulle köpa bullar på stationen , "om vi skulle bli hungriga på tåget" :)
Den här lo:n är gjord med ett foto från den dagen.


Snälla Linda har hjälpt mig med rubriken.
Även här har jag använt Quickutz alfabete "Paper doll".

Just nu är jag med på en auktion på Tradera med ett annat alfabete - Quickutz "Chandelier".
Håll tummarna att jag vinner auktionen!
Har varit sugen på det länge, och lagt bud flera gånger förut men inte vunnit.

Kramar från Elisabet!

3 kommentarer:

  1. Den blev jättefin! Så gulligt, "ifall vi blir hungriga"! De är ju för roliga!
    Men det var väl bra att jag lurade in dig på Tradera? Synd bara att du inte bor närmre, så hade vi kunnat låna av varann... Hoppas att du vinner auktionen.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej....sprang genast upp till hobbyrummet...Chandelier lät bekant...och visst för en gångs skull hade jag lite koll...jag har ett sånt som jag aldrig använder som du gärna får köpa om du inte vinner i auktionen. Jag har använt det två gånger så det är som nytt!! Hojta till om du är intresserad (angsta(snabela)hotmail.com
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  3. Vacker LO och kul rubrik :) kram bibbi

    SvaraRadera