lördag 18 augusti 2012

Dopkort

Dopkort på beställning.


 Insidan:
Kramar från Elisabet!

9 kommentarer:

  1. Jättefint! Du använder alltid så fina färger, och gör så snygga blomgrupper!
    Ja, det var Bian jag hade beställt. Tyvärr måste jag vänta lite med att använda den fullt ut, var på Magnolia för att köpa spiraler, men de hade bara en liten storlek... Så nu har jag beställt det på nätet.
    Tack för mailet! Idag ska jag åka till Freja i regnet, ska bli kul!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så gulligt dop kort gillade färgerna du valt och insidan är hur fin som helst

    SvaraRadera
  3. Fint dopkort du skapat!
    Den bilden du använt var så fin =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Men såå fint dopkort, underbar bild och såå snyggt med blomgruppen, insidan är ju så fin också, snygg kantstans du använt :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Vackert dopkort.Fin blomdekoration o söt bild :)
    Jättefint med hjärtbandet på sidan. kram bibbi

    SvaraRadera
  6. Jättefint dopkort! Jag gillar hjärtbandet supermycket. :)

    Fint med blommorna mitt på också.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Så fint kort! Och Ella är ett vackert namn!

    SvaraRadera
  8. Såå vackert! Härliga papper o färger, fin bild, läcker blomdekoration och så hjärtebandet som pricken över i!!
    Ha det gott! Kram!!

    SvaraRadera