onsdag 19 maj 2010

Kort till en 40-åring

Härom veckan var vi bjudna på en mycket trevlig 40-årsfest
(som också visade sej innehålla en överraskningsvigsel!!)

Jag hade gjort ett kort till det mycket bil-skruvar-intresserade födelsedags"barnet".
Tyvärr inget bröllopskort, eftersom ingen visste vad som komma skulle...
Men här får ni iaf se födelsedagskortet:








Visar ett annat bröllopskort istället, som jag gjorde förra sommaren.



Samma dag döptes parets son, och tjejen som beställde korten av mej ville också ha ett till lillkillen.


Tack för alla snälla kommentarer som jag redan hunnit få!

Jag blev jätteglad! Kramar från Elisabet.



3 kommentarer:

  1. Helt underbara kort! Som alltid! Nu blev jag din första följare också! ;))
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Fantastiska kort, kul med en ny scrapblogg med inspiration.

    /Karina

    SvaraRadera
  3. Kanonsnygga kort hela högen. Speciellt gillar jag kortet till Micke.

    SvaraRadera